Roma

av Line Westring

Ja i Fredags morse åkte jag till Rom för att träffa släkten. Mormor fyller 80år i december och har velat firat i Rom, så här hamnade vi! perfekt för mig då jag kunde ta tåget ner och hälsa på i några dagar :)

Vi har haft det helt fantastiskt, käkat god mat, chattrat om allt möjligt och såklart njutit av alla fina byggnader och monument. Då jag varit i Rom tidigare så kändes det skönt att bara kunna njuta eftersom att jag sett alla sevärdheter.

Men… det skedde något tråkigt i söndags vid lunch, vi blev matförgiftade (10st av oss 16 mådde dåligt) så himla typiskt! menmen det gick över hyfsat snabbt och vi alla kunde mötas upp till kvällningen, det var min första gång så nu vet jag hur det känns också ;) hehe

Allt som allt så var det i alla fall underbart, ser fram emot att träffa alla igen när jag kommer hem till Jul!
Och tack igen alla som var så snälla att ta med saker till mig, jag åkte ner till rom tomhänt och fick två stora väskor med mig hem, perfekt! :)

 

