Sommar 2012

av Line Westring

Ok den här sommaren har varit helt fantastisk!

mycket har hunnits med och det kommer lite bilder här som sammanfattar en del utav det, men i det stora hela så har jag jobbat på GävleContainerTerminal, firat midsommar i Hedesunda, varit i Spanien på semester (under fotbolls EM vill tilläggas) vilket var helt gaaaalet! Jag har njutit av livet ätit och druckit gott och umgåtts med vänner och familj :) Jag har varit i Åre en vecka med mamsen och cyklat, vandrat, forsrännt och paddlat kajak. Jag har även varit i Stockholm där jag shoppat, partajat och gått på Guldknappen galan. Jag har även fått privilegiet att jobbat på Stockholm Fashion week som fotograf för ett företag som heter Projection (jag fotade alla visningar och träffade en massvis av härliga människor), jag kommer även att fortsätta mitt samarbete med dom från Florens genom att fota streetstyle till deras hemsida vilket kommer att bli riktigt kul! (det måste ni gå in och kika på; http://www.projection.com)

Och något Beckmans blidde det inte för mig så därför åker jag på söndag tillbaka till underbara Florens! där kommer jag att bo med en fantastisk brutta som heter Sofie och ni kommer kunna följa mig här genom bilder och prat. Jag längtar nå otroligt efter att få börja plugga igen så det ska bli riktigt kul att komma ner och bara ge järnet! Jag är full av inspiration, kärlek och lycka så nu kööööör vi! :)

 

